All my friends are heathens, take it slow Wait for them to ask you who you know Please don’t make any sudden moves You don’t know the half of the abuse
All my friends are heathens, take it slow Wait for them to ask you who you know Please don’t make any sudden moves You don’t know the half of the abuse
Welcome to the room of people Who have rooms of people that they loved one day Docked away Just because we check the guns at the door Doesn’t mean our brains will change from hand grenades
You’ll never know the psychopath sitting next to you You’ll never know the murderer sitting next to you You’ll think, «How’d I get here, sitting next to you?» But after all I’ve said, please don’t forget
All my friends are heathens, take it slow Wait for them to ask you who you know Please don’t make any sudden moves You don’t know the half of the abuse
We don’t deal with outsiders very well They say newcomers have a certain smell You have trust issues, not to mention They say they can smell your intentions
You’ll never know the freak show sitting next to you You’ll have some weird people sitting next to you You’ll think «How did I get here, sitting next to you?» But after all I’ve said, please don’t forget
All my friends are heathens, take it slow Wait for them to ask you who you know Please don’t make any sudden moves You don’t know the half of the abuse
All my friends are heathens, take it slow (watch it) Wait for them to ask you who you know (watch it) Please all my friends are heathens, take it slow (watch it) Wait for them to ask you who you know
Why’d you come? You knew you should have stayed I tried to warn you just to stay away And now they’re outside ready to bust It looks like you might be one of us
La primera máquina de karaoke la introdujo el cantante Daisuke Inoue, pero el éxito fue un poco por casualidad, ya que la gente asistente a sus conciertos insistía en poder cantar junto a él, gracias al experimento interactivo tan novedoso. Cuando el cantante vió el gran potencial del invento, lo patentó en un primer modelo consistente en una máquina a la que había que echar una moneda para que funcionase
En América y Europa se hicieron bastante conocidos este tipo de actividades, sobre todo en los bares, cuyo público era mayormente joven. Principalmente, el corazón del canto al vacío son las máquinas de karaoke, las que constan de una pantalla, mecanismo de supresión de voz, lector de DVD’s, además del sistema de sonido. Al principio, las máquinas tenían un lector de cintas, pero luego se cambió a las clásicas cintas de DVD’s. Se han llegado a abrir lugares especiales en los que sólo se puede hacer karaoke, además de comer y beber. Sin embargo, hay otros lugares que no están dedicados completamente a prestar el servicio del karaoke, pero establecen algunos días de la semana para ofrecerlo. Hoy en día, las máquinas son mucho más modernas, con pantallas de alta definición y de gran tamaño, al igual que un sonido potente. De igual forma, existen concursos a nivel mundial de esto e, incluso, han llegado a ser televisados.